Minecraft-Free Patcher uygulaması.

alihakan tarafından tarihinde yayınlandı

Tokenleri Kullanmak için Hemen Minecraft Patcher Uygulamsını İndir! (En Yeni Sürüm)

Minecaft Patcher En Yeni Sürüm İndir!

Evet arkadaşlar bugün sizlere “MC Pacther” nedir nasıl kullanılır ve nasıl indirilir onu tanıtacağım.

Patcher Nedir?

Patcher Minecraft-Free.com sitesinden aldığınız login tokeni kullanmaya yarayan bir uygulamadır. Bu uygulama sayesinde Minecraft Premium hesaplarına erişim sağlıyorsunuz. Yani bedava Minecraft Premium almanıza yardımcı olan çok kaliteli bir program.

Uyarı: Eğer kullandığınız Minecraft launcheri orijinal değilse yani “Team Extreme” gibi sürümleri kullanıyorsanız Patcher çalışmaz. Bu yüzden orijinal launcheri indirmeniz lazım. İndirmek İstiyorsanız sitenin en altında mevcut.

 

Neden Patcher Kullanıyorsunuz?

Arkadaşlar eğer hesapları ( mail : şifre ) olarak verseydim Minecraft hesapları olduğundan çok daha hızlı ban yerdi. Yani Patcher Minecraft Premium hesapları daha aktif kalsın diye üretilmiş bir program. Hemde kullanımı çok kolaylaştırıyor. Sadece Minecraft-free.com adresinden girip bir tane minecraft premium hesabı alıyorsunuz.

Hemde bu patcher sayesinde sitemin bir nevi parasını karşılıyorum. Çünkü siteme normalde reklam ekleyemiyorum fakat bu program olduğu için siteme indirme reklamları koyabiliyorum. Fakat bu sadece resimlerde kalıyor yani en alttaki linklere tıklarsanız bir sıkıntı çıkmaz.

 

Patcher Nasıl Kullanılır?

“Sıfır: İlk patcheri indiriyorsunuz! En alttaki linklerden indirebilirsiniz!

Bir: Minecraft-Free.exe’yi açın.

İki: Login tokeni siteden kopyalayın.

Üç: Kopyaladığınız tokeni Patchere yapıştırın.

Dört: “Patch!” butonuna tıklayın.

Son: Minecrafta giriş yapın ve Premium ile oynamanın zevkini çıkarın.

Arkadaşlar artık Minecraft’a giriş yapın ve hesabın aktif olduğunu göreceksiniz.

Benden bu kadar arkadaşlar hâlâ daha yapamadığınız bir şey varsa ya en alttaki iletişin linkine tıklayarak isterseniz de yorum bırakarak bana ulaşabalirsiniz.

—————————————————

İndirme Linkleri:

—————————————————

minecraft launcher indir!

patcher indir!

—————————————————

Minecaft Patcher En Yeni Sürüm Hemen İndir!


33 yorum

aziz · 27 Mart 2018 19:03 tarihinde

çok iyi oyun

EmrecanYR · 3 Nisan 2018 18:38 tarihinde

Patcher da patch e basmam yeterlimi

    alihakan · 15 Nisan 2018 16:26 tarihinde

    Evet yeterli eğer hesap ban yememişse “Token is Patched” yazısı çıkar.

      MUSTAFAYT · 16 Nisan 2018 22:59 tarihinde

      BENDE UZAK SUNUCU HATA DÖNDÜRDÜ 403 YASAK DİYE BİR HATA VERİYO

        alihakan · 17 Nisan 2018 16:46 tarihinde

        Bu hata hesap çalışmadığı zaman veriyor en yakın zamanda hesap cracklemek için sunucu alacağım o zaman hesaplar her zaman aktif olacaktır.

          ahmet · 22 Nisan 2018 20:00 tarihinde

          bende neden olmuyor? 403 hatası veriyor! 🙁 >:(

        kagan · 29 Nisan 2018 16:57 tarihinde

        ayn ben de de oluyor

Kadir Kuru · 16 Nisan 2018 16:34 tarihinde

Minecraft Orjinal linki verirmisiniz ? LİNK OLARAK

    alihakan · 17 Nisan 2018 16:47 tarihinde

    Yazının en altında paylaştım oradan indirebilirsiniz.

enes · 22 Nisan 2018 18:13 tarihinde

abi olmuyo 403 diye birsey cıkıyo bide kodverdigi yerde dowland diye birsey cıkmıyo

d · 25 Nisan 2018 20:12 tarihinde

mis gibi site

Ahmet · 1 Mayıs 2018 06:02 tarihinde

403 hatasını hala veriyor.

    alihakan · 13 Mayıs 2018 22:21 tarihinde

    Hesaplar çalışmadığı zaman 403 hatası verebiliyor. Yakında sanal sunucu alacağım bütün hesaplar güncel olacak kusuruma bakmayın.

Leaxhe · 9 Mayıs 2018 17:23 tarihinde

EYW AMA BU GÜNCEL SÜRÜMMÜ

    alihakan · 13 Mayıs 2018 22:22 tarihinde

    Yaz tatilinde yeni bir sürüm yayınlayacağım şimdilik en güncel sürüm bu.

enesfirardatr · 11 Mayıs 2018 18:02 tarihinde

Patcher ı indirdim ama media get dosyası olarak indi ve dosyayı bulamıyorum. Ne yapmam gerekiyor? Lütfen yardım edin

    alihakan · 13 Mayıs 2018 22:23 tarihinde

    Kardeşim reklamı indirmişsin. Mega ile indirirseniz gerçek programa ulaşabilirsiniz.

burak · 12 Mayıs 2018 14:07 tarihinde

hata veriyor yeni premium eklemen gerek

    alihakan · 13 Mayıs 2018 22:25 tarihinde

    Ne yazık ki hesaplar güncel değil yaz tatiline girdiğimizde her zaman güncel olacak. Sunucu üzerine kendi yaptığım hesap bulucu programımı kuracağım.

fatih · 16 Mayıs 2018 11:25 tarihinde

patch butonuna bastığımda herhangi bir e-posta veya şiftre vermiyor ne yapmam gerek

    alihakan · 31 Mayıs 2018 23:37 tarihinde

    Patch butonuna bastıktan sonra Minecraft launcherine giriş yapman lazım. Çünkü Patcher email ve şifre olmadan oyuna girmenize olanak sağlıyor.

mustafa · 19 Mayıs 2018 13:53 tarihinde

token nerden alınıyo

    alihakan · 31 Mayıs 2018 23:36 tarihinde

    Minecraft-free.com sitesine gir önüne koskocaman bir düğme çıkacak “Hesapları hemen al!” diye bir düğme. Ona tıkla çıkan sayfadan tokeni al.

furkan · 21 Mayıs 2018 01:35 tarihinde

hep bi premiumum olsun isterdim bu siteyi gördüm heycanladım olabilir diye düşündüm patch bastığımda 403 diye bi hata veriyor

    alihakan · 31 Mayıs 2018 23:35 tarihinde

    Minecraft Auth sistemini değiştirmiş bu yüzden Patcher herkese hata verdi. Patcheri baştan yazdım. Yeni patcheri yine aynı linkten indirerek hesaplara giriş yapabilirsin. Hesaplar ban yemeden hemen kap bir tane.

İsmailKa · 26 Mayıs 2018 23:57 tarihinde

Kardesim minecraft hesap bulucu program diyosun öyle bir şey yapacaksan youtubedende paylasabilrmsn bizde faydanalabilelim.

    alihakan · 31 Mayıs 2018 23:34 tarihinde

    Öyle bir şey şuan yaptım fakat daha beta aşamasında. Eklemem gereken özellikleri ekledikten ve bugları giderdikten sonra sizlerle zaten paylaşacağım.

FeridSeferov · 28 Mayıs 2018 20:52 tarihinde

abicim her hesap mı kapalı olur Allah aşkına söle olum 5 tane denedim alınmadı

    alihakan · 31 Mayıs 2018 23:33 tarihinde

    Minecraft Auth sistemini değiştirmiş bu yuzden Patcher herkese hata verdi. Patcheri baştan yazdım. Yeni patcheri yine aynı linkten indirerek hesaplara giriş yapabilirsin.

taha · 30 Mayıs 2018 14:22 tarihinde

bende sunucu hatası döndürdü 403 hatası veriyor craklermsn ve nasl çözümceğim????

    alihakan · 31 Mayıs 2018 23:32 tarihinde

    Minecraft Auth sistemini değiştirmiş bu yuzden Patcher herkese hata verdi. Yeni sürüm gelmiştir hesaplar da yenilenmiştir ban yemeden giriş yapın!

muco · 4 Haziran 2018 11:35 tarihinde

programı açtım mc girdim oldu mc girince olunca programı kapatabiliyozmu

    alihakan · 4 Haziran 2018 14:03 tarihinde

    Evet bu program sadece bir kereliğine çalışır ve oluşturduğu dosyayı kaydeder. “Token is Patched” yazdıktan sonra kapatabilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.